جستجو براي اطلاعات، جهت ها، تجارت هاي محلي در دستيارهاي صوتي
نوشته شده توسط : گرگ سفید

جستجو براي اطلاعات، جهت ها، تجارت هاي محلي بيشترين موارد استفاده از دستيارهاي صوتي سئو هستند

 

نتايج جستجوي سال گذشته سئو توسط شرکت مايکروسافت، نشان مي دهد که استفاده کنندگان از دستياران صوتي از 23 درصد به 45 درصد افزايش داشته‌اند.

طبق گزارش هاي جديد مايکروسافت، حدود سه چهارم، يعني 72 درصد صاحبان گوشي‌هاي هوشمند از دستيارهاي ديجيتالي استفاده مي کنند. اين يافته ها بر اساس دو نظرسنجي که يکي از آن ها در سال 2018 انجام شد و ديگري در سال 2019 پيگيري شد اعلام شده است. اين مطالعه همچنين نشان داد که 35 درصد از جمعيت شرکت کننده در اين نظرسنجي از سخنران هوشمند جستجوي صوتي سئو استفاده کرده‌اند.

کدام شرکت ها بيشترين ميزان استفاده را داشته اند ؟

شرکت گوگل و اپل بيشترين ميزان استفاده از اين دستياران صوتي سئو را داشته‌اند. گزارشات انجام شده نشان داد که سيري و دستيار صوتي گوگل حدود 36 درصد، دستيار صوتي الکسا 25% و کورتانا 19 درصد اين آمار را به خود اختصاص داده‌اند. اکثريت قريب به اتفاق از دستيار صوتي سئو ي کورتانا بر روي دسکتاپ خود استفاده مي‌کنند. دستيار صوتي گوگل هم اکنون در بيش از يک ميليارد دستگاه قابل دسترس است و شرکت آمازون در فروش اين دستگاه ها بسيار موفق عمل کرده است.

درست مانند بسياري از گزارش هاي سئو که دستياران صوتي را مورد بررسي قرار مي دهند، اين گزارش نيز گاهي اوقات نمي تواند راهنمايي هاي دقيق و واضحي براي کاربران خود ارائه دهد و تفاوت دقيق بين بلندگو هاي هوشمند و استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند را مشخص کند. اما اين گزارش سئو زمان قابل توجهي را بر روي بحث در رابطه با استفاده از اين دستياران هوشمند صرف کرده است.

موارد جست و جو شده

در ادامه، شرکت مايکروسافت ميزان استفاده از دستياران صوتي سئو و مواردي که اکثريت کاربران در اين دستگاه ها جستجو مي کنند را به صورت گزارشي منتشر کرده است که آن را با يکديگر مشاهده مي کنيم:

  • جستجو براي Facts يا واقعيت ها 68%
  • درخواست مکان يابي 65%
  • جستجو براي کسب و کار 47%
  • تحقيق در مورد محصولات يا خدمات 31%
  • اضافه کردن موارد به سبد خريد 26%
  • خريد 25%
  • تماس با سرويس يا خدمات پشتيباني از مشتري 21%
  • ارائه بازخورد براي يک محصول يا خدمات 19%

از پاسخ هاي منتشر شده در اين ليست سئو ، مقايسه محصولات و خدمات نشان مي‌دهد که پاسخ دهندگان به طور گسترده‌اي در مورد استفاده از اين دستيار صوتي سئو نظر داده‌اند. در عوض، عدم وجود پاسخ هايي مانند چک کردن آب و هوا يا پخش کردن موسيقي در اين ليست سئو کمي عجيب به نظر مي رسد.

نتايج به دست آمده

مطالعه انجام گرفته در سئو نشان داده است که 80 درصد افراد از استفاده از اين دستياران به طور کامل راضي هستند و تجربه هاي خوبي از آن ها به دست آورده اند، در حالي که 14 درصد اين افراد نظر خاصي نسبت به استفاده از اين محصولات سئو ارائه ندادند و 6 درصد اين افراد عدم رضايت خود را نسبت به اين محصولات نشان داده‌اند.

در خصوص مالکيت اين دستگاه ها، در نتيجه جستجويي که در سال 2018 در مورد سئو انجام گرفت نشان داد که 23 درصد پاسخ دهندگان صاحب اين دستگاه ها بودند. اين عدد در سال 2019 به 45 درصد افزايش يافته است. بر اساس ميزان محبوبيت اين دستگاه ها در ايالات متحده آمريکا، اين آمار و ارقام نشان دهنده اين است که امروزه 112 ميليون از افراد آمريکايي حداقل از يکي از انواع بلندگو هاي هوشمندسئو استفاده مي‌کنند، در حالي که 26 درصد آمريکايي ها نيز اعلام کردند که قصد دارند امسال يکي از اين محصولات را خريداري کنند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/120/





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: